Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Více informací
Rozumím a souhlasím

Reklamace

Po nákupu v našem obchodě každý produkt pečlivě zkontrolujte. Jakmile zjistíte jakoukoliv závadu, je nutné nás o tom neprodleně informovat.

Pokyny pro vyřízení reklamace

Pokud zjistíte vadu na zakoupeném zboží, postupujte následovně:

Před reklamací si prosím pečlivě přečtěte náš "Reklamační řád" a následně nás o reklamaci informujte na e-mail info@svetnaramku.cz nebo na telefon +420 737 482 307 - mějte připravené číslo své objednávky. Následně Vám odešleme informační e-mail o přijetí reklamace s pokyny a potřebnými dokumenty.

Pro snadné vyřízení jsme pro Vás připravili tento interaktivní "Reklamační protokol". Jeho vyplněním usnadníte průběh celého procesu. Formulář můžete odeslat elektronicky na e-mail info@svetnaramku.cz, nebo vytištěný společně se zásilkou. Je vhodné přiložit doklad o zakoupení zboží, například kopii faktury. Zboží důkladně zabalte a zašlete jako doporučený balík. Nezasílejte na dobírku, nebude převzata.

Balík odešlete na adresu: Svět náramků, Matěj Bystroň, Sloupno 28, 583 01 Chotěboř, Česká republika

Zboží bude přijato k reklamačnímu řízení za těchto podmínek:

1. Při uplatňování práv z odpovědnosti za vady je vhodné přiložit doklad o zakoupení zboží či fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží.
2. Zboží bude předáno dodavateli k reklamačnímu řízení kompletní v původním obalu nebo obalu, který bude dostatečně chránit zboží při přepravě (zákazník zodpovídá za tento obal), na náklady zákazníka.
3. Zboží nesmí být mechanicky poškozeno zákazníkem. Pokusy zákazníka o opravu zboží jsou nepřípustné a může být na ně pohlíženo jako na neoprávněnou reklamaci!
4. Dodavatel se zavazuje vyřídit reklamaci ve prospěch zákazníka v co nejkratším termínu, a to nejpozději do 30 dnů od přijetí. Pokud zákazník předá k reklamaci nekompletní zboží, vyhrazuje si dodavatel právo prodloužit tuto dobu.
5. Reklamující bere na vědomí a souhlasí s tím, že mu mohou být účtovány náklady spojené s neoprávněnou reklamací.

Záruční podmínky

Na každý náš výrobek se vztahuje dvouletá záruka a to od data prodeje výrobku konečnému uživateli. Nárok na záruku se uplatňuje dle platného Občanského zákoníku. Záruka se vztahuje pouze na vady způsobené vadami materiálu nebo výrobní vadou výrobku. Nárok na poskytnutí záruky zaniká, jestliže je závada způsobena mechanickým poškozením, nešetrným a nesprávným používáním, nebo byl-li proveden zákrok neautorizovanými osobami či firmami. Záruka se rovněž nevztahuje na části podléhající běžnému opotřebení a části vykazující nadměrné opotřebení v důsledku nesprávného užívání výrobku. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne přijetí reklamace. Vezměte, prosím, na vědomí, že Vám mohou být účtovány náklady spojené s neoprávněnou reklamací.

Práva z vadného plnění

Vaše práva z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2158 až 2174 občanského zákoníku). Při uplatňování práv z vadného plnění budeme postupovat v souladu s naším Reklamačním řádem. Před odesláním reklamace se s Reklamačním řádem důkladně seznamte, aby mohla být reklamace vyřízena co nejrychleji a k Vaší spokojenosti.

Více informací naleznete v "Obchodních podmínkách" a "Reklamačním řádu".

Interaktivní "Reklamační protokol" ke stažení.