Po nákupu v našem obchodě si prosím každý produkt pečlivě zkontrolujte. Jakmile zjistíte jakoukoliv závadu, dejte nám o tom co nejdřív vědět.
Pokud objevíte vadu na zakoupeném zboží, postupujte následovně:
Před reklamací si prosím přečtěte náš "Reklamační řád" a dej nám vědět na e-mail info@svetnaramku.cz nebo na číslo +420 792 35 33 10. Mějte připravené číslo objednávky. Obratem vám pošleme potvrzení o přijetí reklamace s dalšími instrukcemi a potřebnými dokumenty.
Pro snadné vyřízení jsme připravili interaktivní "Reklamační protokol". Vyplněním usnadníte celý proces. Formulář můžete poslat e-mailem nebo vytisknout a přiložit přímo k zásilce. Přiložte i doklad o nákupu – třeba fakturu nebo její kopii (postačí i číslo objednávky). Zboží dobře zabalte a pošlete jako doporučený balíček (ne dobírkou – tu nepřijmeme).
(Zadejte telefonní číslo: +420 792353310, jméno Matěj Bystroň, případně email: info@svetnaramku.cz)
Zásilkovny:
(Z-BOX) Chotěboř, Břevnická 1584
(Z-BOX) Chotěboř, Havlíčkova 1842 (Tesco)
Balíkovny:
(ALZABOX) U Prefy 1708, 58301, Chotěboř
(Chotěboř Penguin Box) Větrná 1730, 58301, Chotěboř
(ALZABOX) Havlíčkova 1842, 58301, Chotěboř
Alzaboxy:
Chotěboř (Penny), U Prefy 1708, 58301 Chotěboř
Chotěboř (Tesco), Havlíčkova 1842, 58301 Chotěboř
Zboží bude přijato k reklamaci za těchto podmínek:
1. Přiložte doklad o zakoupení (nebo jiný důkaz - číslo objednávky).
2. Pošlete kompletní zboží v původním nebo jiném ochranném obalu. Náklady na dopravu hradíte vy.
3. Zboží nesmí být poškozeno nebo upravováno. Pokusy o opravu můžou být důvodem k zamítnutí reklamace.
4. Reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů. Pokud bude zboží nekompletní, může se doba prodloužit.
5. Pokud bude reklamace neoprávněná, můžeme vám účtovat náklady spojené s jejím řešením.
Jakmile dorazí reklamace, náramek opravíme, vyrobíme nový, nebo vám vrátíme peníze – vše bez zbytečných průtahů, nejpozději do 30 dní. Jakmile bude vše vyřešeno, náramek vám odešleme zpět. Pokud bude potřeba, ozveme se vám e-mailem nebo telefonicky. Ve výjimečných případech, kdy například chybí konkrétní korálek, vám nabídneme náhradu nebo rovnou vrátíme peníze. Chceme, abyste byl(a) s nákupem maximálně spokojený(á) a náramky vám dělaly radost co nejdéle.
Na každý náramek od nás platí záruka 2 roky od data prodeje. Záruka se vztahuje na výrobní nebo materiálové vady. Nevztahuje se na poškození způsobené nesprávným zacházením, mechanické poškození nebo opotřebení běžným používáním. Reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dní od přijetí. Pokud bude reklamace neoprávněná, mohou vám být účtovány náklady spojené s jejím vyřízením.
Vaše práva se řídí platnými zákony (zejména § 1914–1925, § 2099–2117 a § 2158–2174 občanského zákoníku). Při reklamaci postupujeme podle našeho Reklamačního řádu. Doporučujeme se s ním předem seznámit, aby vše proběhlo hladce.
Více informací najdete v "Obchodních podmínkách" a "Reklamačním řádu".
Interaktivní "Reklamační protokol" ke stažení.
Jsme výhradně český výrobce. Dbáme na vysokou kvalitu materiálu, kamenů i komponentů. Vaše spokojenost je prvořadá.
Děláme Vám radost již několik let. Snažíme se vytvářet originální design náramků a máme již tisíce spokojených zákazníků.
Provádíme opravy náramků ZDARMA. Upravíme velikost nebo Vám vytvoříme náramek na míru dle vašeho přání.
Při objednávce nad 1.499 Kč neplatíte žádné poštovné.