Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Více informací
Rozumím a souhlasím

Nejčastější dotazy

Doufáme, že na této stránce naleznete otázky na své odpovědi.

Vše o nákupu

Jak zjistím význam kamenů na svém náramku?

Každý kámen má svůj význam. U každého produktu je uvedeno, z jakých materiálů se náramek skládá, a které kameny jsou použity pro jeho výrobu. Více o vlastnostech a významu použitých kamenů se dozvíte na stránce "Kameny a minerály".

Jak mohu nakupovat ve vašem obchodě?

Nakupování je opravdu jednoduché. Sepsali jsme pro Vás kompletního průvodce nákupem na stránce "Jak nakupovat". Jestliže si stále nevíte rady, kontaktujte nás a my Vám rádi poradíme.

Co když zvolím špatnou velikost?

Nemusíte se obávat. Může se stát, že Vám náramek nevyhovuje. Pokud potřebujete náramek prodloužit či zkrátit, rádi Vám vyjdeme vstříc. Náramek odešlete na naši adresu s podrobným popisem, jak přesně si přejete náramek upravit. Například "potřebuji přidat či odebrat korálek" nebo "upravte velikost náramku na délku 20cm". Náramek upravíme co nejdříve, a to nejpozději do 7 dnů od doručení. Ke zboží přiložte i kopii faktury o zakoupeném zboží. Více se dozvíte na stránce "Opravy náramků". Máte-li jakékoliv přání, kontaktujte nás.

Je u vás možná výměna zboží?

Ano. Jestliže Vám vybraný produkt nevyhovuje, samozřejmě ho můžete vyměnit za jiný. Postup je stejný, jako při "Vrácení zboží". Za vrácený produkt si vyberete jiný a cenový rozdíl se vyrovná. Zboží odesíláme na dobírku či po platbě předem.

Chtěl bych náramek upravit na míru. Je to možné?

Ano. Každý náramek vyrábíme v naší dílně a proto Vám můžeme náramek upravit i na míru. Je také možné vyměnit některé korálky či komponenty za jiné. Vše je jen o Vaší fantazii. V případě přání nám napište či zavolejte, rádi se s Vámi domluvíme na podrobnostech. Více informací najdete v sekci "Náramek na přání".

Jak mám pečovat o svůj šperk?

Chraňte náramky proti oděru, úderům, stykem s chemikáliemi a s ostrými či jinými předměty, které by mohly náramek poškodit či znehodnotit. Náramky sundávejte před koupáním, sprchováním, mytím nádobí a podobnými činnostmi, při kterých dochází ke styku s vodou a mýdlem. Své šperky odkládejte při sportování nebo fyzické námaze. Zabráníte tím jejich poškození. Náramek vždy odložte tak, aby nedošlo k pádu z výšky, mohlo by dojít k odštípnutí korálků nebo jinému poškození.

Co když se mi náramek poškodí?

Chápeme, že náramek budete chtít nosit velmi často a může se snadno stát, že náramek nedopatřením odřete, přetrhnete či jinak poškodíte. Oprava poškozených dílů či celého náramku bývá zpravidla velmi těžká a ve většině případů prakticky nemožná. Náramky proto nepokládejte na místa, kde může dojít k poškození. Vyvarujte se vodě a prachu. Přetržení náramku lze opravit, jen pokud nedošlo k mechanickému poškození nebo ztrátě korálků a dalších komponentů. Pokud dojde k jakémukoliv poškození náramku, pošlete ho společně s krabičkou a dokladem o zakoupení na naši adresu s podrobným popisem závady. Je samozřejmě i možné nahradit poškozené či ztracené korálky, stejně jako výměnu šňůrky. V takovém případě se však cena odvíjí od počtu provedených úprav a ceny materiálu. Jak postupovat se dozvíte na stránce "Opravy náramků".

Je možné získat slevu na nákup?

Ano a nejen to. V našem obchodě můžete získat slevu hned na první nákup. Stačí se přihlásit k odběru novinek a exkluzivních nabídek a získáte ihned 5% slevu na svůj první nákup. Další milé překvapení Vás čeká při registraci v našem obchodě, kdy jako registrovaný zákazník můžete očekávat slevové kupóny a jiné zajímavé odměny. Přihlášení k odběru novinek najdete dole na "Úvodní stránce" našeho obchodu. Pro registraci v našem obchodě přejděte na stránku "Přihlášení". Dostupné kupóny najdete ve svém účtu v sekci "Slevové kupóny".

Jak uplatním slevový kód?

Pokud máte k dispozici slevový kupón, můžete jeho kód vložit do políčka "SLEVOVÉ KUPÓNY" v "Nákupním košíku". Po zadání kódu stiskněte tlačítko "OK". Kupón se okamžitě aktivuje a sleva se automaticky odečte z celkové ceny objednávky.

Mohu si objednat zboží, které není skladem?

V takovém případě je nutné nás kontaktovat s dotazem na produkt. Odpovíme Vám hned jakmile to bude možné a dohodneme podrobnosti.

Musím být registrovaný, abych mohl nakoupit?

Ne. Samozřejmě, že v našem obchodě můžete nakoupit i bez registrace. Registrací však získáte výhody, které běžný návštěvník nemá. Ušetříte čas během nákupu, získáte přehled o svých objednávkách i rychlejší zákaznickou podporu či úpravu nevhodné délky náramku. Snazší vyřízení reklamace či vrácení zboží, které ve svém účtu provedete jedním kliknutím. Jako registrovanému zákazníkovi Vám můžeme nabídnout slevu na další nákup, výhodné nabídky a spoustu dalšího. Pokud si přeci jen přejete nakoupit bez registrace, vyplňte v průběhu objednávkového procesu v poli "RYCHLÁ OBJEDNÁVKA" své údaje a pokračujte v objednávce.

Jak se mohu zaregistrovat a požívat tak výhod?

Uživatelský účet vytvoříte za méně než minutu v průběhu objednávky nebo ihned na stránce "Přihlášení". Pro registraci zadejte Vaši e-mailovou adresu a klikněte na tlačítko "REGISTROVAT". Vyplňte potřebné údaje a stiskněte tlačítko "ULOŽIT". Pro přihlášení zadejte e-mail a heslo, pod kterým jste registrováni. Přečtěte si také náš návod "Jak nakupovat", kde najdete spoustu užitečných informací.

Za jak dlouho mi zboží přijde?

Výroba náramku trvá zpravidla jeden den. O svátcích a vytížených dnech se výroba může protáhnout i na 2 dny. Samozřejmě se snažíme o co nejryhlejší doručení a jakmile je náramek vyrobený a pečlivě zkontrolovaný, celou objednávku vyexpedujeme a předáme dopravci. Naši dopravci doručují balíčky většinou do druhého dne od převzetí zásilky. Více informací o tom, jaké dopravce nabízíme naleznete na stránce "Doprava a platba".

Jak mohu zaplatit za vybrané zboží?

Veškeré informace o způsobu doručení a možnosti platby najdete v sekci "Doprava a platba".

Jak zjistím stav své objednávky?

Jakmile u nás provedete objednávku, přijde Vám e-mail s potvrzením objednávky a všemi důležitými informacemi. Pokud se tak nestane, neprodleně nás kontaktujte. O každém kroku vyřizování objednávky, o jejím zpracování a následném odeslání, Vás budeme neprodleně informovat. Po celou dobu tak máte dokonalý přehled o tom, co se s Vaší objednávkou děje a kdy můžete očekávat doručení svého zboží. Svoji objednávku můžete také sledovat po přihlášení do svého "Uživatelského účtu" v sekci "Objednávky".

Mohu svoji objednávku změnit nebo zrušit?

Pokud si přejete objednávku změnit nebo zrušit, je nutné nás kontaktovat ještě před jejím odesláním. Jakmile je zboží odesláno, není možné objednávku zrušit, protože dopravce již převzal balíček a za své služby si pochopitelně účtuje poplatek. Můžete však zboží po převzetí vrátit a to do 14 dnů od jeho obdržení.

Je možné svoji objednávku vyzvednout osobně?

Osobní odběr zatím nenabízíme.

O záruce zboží

Mohu vrátit zboží do 14 dnů bez udání důvodu?

Ano. Každý zakoupený produkt v našem obchodě je možné vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od jeho převzetí. Jak v takovém případě postupovat se dozvíte v sekci "Vrácení zboží". Vezměte prosím na vědomí, že kupující nese přímé náklady na vrácení zboží na naši adresu.

Jakou mám záruku na zboží?

Na každý náš výrobek se vztahuje dvouletá záruka a to od data prodeje výrobku konečnému uživateli. Nárok na záruku se uplatňuje dle platného Občanského zákoníku. Záruka se vztahuje pouze na vady způsobené vadami materiálu nebo výrobní vadou výrobku. Nárok na poskytnutí záruky zaniká, jestliže je závada způsobena mechanickým poškozením, nešetrným a nesprávným používáním, nebo byl-li proveden zákrok neautorizovanými osobami či firmami. Záruka se rovněž nevztahuje na části podléhající běžnému opotřebení a části vykazující nadměrné opotřebení v důsledku nesprávného užívání výrobku. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne přijetí reklamace. Potřebné informace včetně správného postupu najdete v sekci "Reklamace".

Jak vyřídím reklamaci nebo vrácení zboží?

Všechny potřebné kroky pro snadné vyřízení reklamace naleznete v sekci "Reklamace". Pokud nejste spokojeni s dodaným produktem, můžete nám ho pochopitelně vrátit do 14 dnů bez udání důvodu nebo ho vyměnit za jiný. Jak správně vrátit zboží se dozvíte v sekci "Vrácení zboží". Registrovaní zákazníci mají možnost vrátit či reklamovat zboží jedním kliknutím v uživatelském účtu.

Jak bude probíhat oprava při reklamaci?

Jakmile po nákupu zjistíte jakoukoliv závadu na produktu, je nutné nás o tom neprodleně informovat. Zakoupený produkt pošlete na naši adresu s podrobným popisem závady a dokladem o zakoupení. Opravu či výměnu náramku provedeme hned a bez zbytečných průtahů a to nejpozději do 30 kalendářních dnů. Náramek opravíme nebo Vám vyrobíme nový, případně vrátíme peníze. Jakmile bude vše v pořádku, odešleme ho zpět na Vaši adresu. V případě nutnosti Vás budeme informovat na e-mail či telefonicky. Ve velmi vzácných případech může nastat to, že například vadný korálek nemáme v naší dílně skladem. V takovém případě Vám ihned vrátíme peníze nebo Vám nabídneme jiný produkt. Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá. Přejeme si, aby náramky dlouho sloužily a dělaly Vám, jako svému nositeli, co největší radost.

Nenašel jsem odpověď na svou otázku.

V tom případě není nic jednoduššího, než se nás zeptat přímo. Proto nás neváhejte kontaktovat na e-mail info@svetnaramku.cz nebo telefonicky na číslo +420 737 482 307. Rádi a ochotně poradíme, zodpovíme Vaše dotazy a pomůžeme s objednávkou.