Košík  

Žádné zboží

Poštovné 0 Kč
Celkem 0 Kč

Košík Zaplatit

Nejčastěji kladené dotazy

Pokud zde nenajdete odpovědi na své otázky, kontaktujte nás.

 

Jak nakupovat na svetnaramku.cz?

1. Vyberte si podle svého vkusu

2. Vložte produkt do košíku a přejděte k objednávce

3. Zadejte dodací údaje, zvolte typ platby a druh doručení

 

Jak mohu zaplatit za vybrané zboží?

Dobírkou – zaplatíte až při převzetí

Bankovním převodem – zboží odesíláme ihned po přijetí platby.

Více informací o dopravě a platbě najdete zde.

                                                  

Za jak dlouho mi zboží přijde?

Zboží odesíláme do 24 hodin. Většina objednávek dorazí k zákazníkovi již druhý den.

 

Co když se mi náramek poškodí?

V našem obchodě neriskujete. U nás nakupujete kvalitu a to se vším všudy. Jako jedni z mála provádíme opravy náramků zakoupených v našem obchodě a to zcela zdarma. Více zde.

 

Posíláte zboží i na Slovensko?

Ano. Při objednání je třeba zvolit bankovní převod. Poštovné je uvedeno zde.

 

Při objednání jsem zvolil/a platbu bankovním převodem, ale momentálně nemám na zaplacení.

Při objednání bankovním převodem máte na platbu 7 pracovních dnů. Poté bude objednávka zrušena a zboží uvolněno pro další zákazníky.

 

Je možné u vás nakupovat telefonicky?

Ano. Objednávat můžete na telefonním čísle: 737 482 307.

 

Jak se starat o šperky?

Pozor si dejte na vodu i vlhkost. Voda může snížit životnost šperku. Chraňte je proti oděru i poškrábání.

 

Jak uplatním slevový kód?

Zadáním do kolonky pro slevový kód v prvním kroku objednávky v nákupního košíku.

 

Mohu si objednat zboží, které není skladem?

V případě zájmu o vyprodané zboží nás prosím kontaktujte.

 

Chtěl bych náramek upravit na míru. Je to možné?

Ano. Ve 3. kroku objednávkového procesu napište do kolonky „Poznámka k objednávce“ požadované informace. O provedení změny výrobku vás budeme informovat zda je úprava náramku možná..

 

Mám návrh náramku, můžete ho pro mě vyrobit?

Ano, provádíme i zakázkovou výrobu. Více zde.

 

Přišlo mi vadné zboží. Co s tím?

Pokud při rozbalení zjistíte vadu výrobku, neprodleně nás kontaktujte.

 

Jak vyřídím reklamaci?

Reklamační řád najdete zde.

 

Jak bude probíhat oprava či výměna zboží?

Pokud se jedná o výrobní vadu, zboží neprodleně opravíme nebo vyměníme. Je zde možnost i vrácení platby za zboží.

 

Jakou mám záruku na zboží?

V našem obchodě neriskujete. Zboží můžete vrátit do 14 dní od doručení bez udání důvodu a my vám vrátíme peníze.

 

Náramek se mi rozpletl, co mám dělat?

Zde najdete návod na opravu šperku. Pokud si nejste jisti, kontaktujte nás a my vám náramek opravíme. Provádíme také opravy náramků zdarma.

 

Je u vás možné nakupovat za velkoobchodní ceny?

Ano. Při zájmu o velkoobchod nás prosím kontaktujte na email: info@svetnaramku.cz.






Kontakt

Provozovatel obchodu:


Svět náramků - Matěj Bystroň

Sloupno 28, 583 01 Chotěboř


IČ: 76259773


INFO LINKA: +(420) 737482307


E-mail: info@svetnaramku.cz


Kontakt

Staň se fanouškem